رییس جمهوری برای تقدیم لایحه بودجه 1391 وارد صحن مجلس شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، 'محمدرضا میرتاج الدینی' معاون پارلمانی رییس جمهوری، 'مسعود زریبافان' معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، 'رضا تقی پور' وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 'مجید نامجو' وزیر نیرو، 'رستم قاسمی' وزیر نفت، 'مرتضی بختیاری' وزیر دادگستری، 'صادق خلیلیان' وزیر جهادكشاورزی، حجت الاسلام و المسلمین 'حیدر مصلحی' وزیر اطلاعات، 'محمد جواد محمدزاده' رییس سازمان حفاظت محیط زیست رییس جمهوری را در هنگام ورود به صحن علنی مجلس همراهی می كنند.

'محمد رضا باهنر' و 'سید شهاب الدین صدر' نایب رییسان مجلس شورای اسلامی در بدو ورود از رییس جمهوری استقبال كردند.

قرار است احمدی نژاد ضمن تقدیم لایحه بودجه سال آینده كل كشور، گزارشی از وضعیت، شاخص ها، اعتبارات و ویژگی های لایحه بودجه به نمایندگان ارایه كند.

محمدرضا میر تاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهوری روز گذشته اعلام كرد كه لایحه بودجه سال آتی در چهارچوب سیاست‌های كلان برنامه پنجم توسعه و به صورت انضباطی تنظیم شده است.

وی تصریح كرد:‌در این لایحه توجه ویژه‌ای به اشتغال و بودجه عمرانی شده و وابستگی به نفت كاهش یافته و همچنین منابع دیگری برای دولت در این بودجه در نظر گرفته شده است كه واقعی و قابل وصول است.

بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان از زمان چاپ و توزیع لایحه بودجه سالیانه كل كشور و پیوست ها و سوابق آن تا مدت 10 روز می توانند پیشنهادهای خود را به كمیسیون های تخصصی مجلس تقدیم كنند.

همچنین كمیسیون های تخصصی موظفند حداكثر تا 15 روز پس از چاپ و توزیع لایحه، گزارش خود را به كمیسیون تلفیق رسیدگی كننده به لایحه بودجه 91 تقدیم كنند و كمیسیون تلفیق موظف است حداكثر ظرف مدت 15 روز پس از پایان مدت مهلت گزارش كمیسیون تخصصی؛ ضمن رسیدگی به گزارش كمیسیون های تخصصی؛ گزارش نهایی خود را تنظیم و به مجلس شورای اسلامی ارایه دهد.

سیام/9121





:: برچسب‌ها: جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: